19 Nisan 2013 Cuma

Bugün davetiye ve fotoğraf işlerini hallettik :) Sade bir davetiye seçtik, aynı zamanda çok da uygun oldu, hem de içime sindi :) Koza davetiyeden 3192 nolu davetiye...


Fotoğraf çekimini de düğünden önce yapmaya karar vermiştik, bu da 2 ayrı gelin başı ve makyaj yapıyor, ben daha birinde karar kılamadım ya, neyse :) Fotoğraf çekimleri haziran ayının sonunda olacak...



Bunun dışında bugün girdiğim bir mağazada biev'in çok güzel tepsilerini gördüm, çiçekli birini yüzük tepsisi olarak seçtim. Bir tane de alternatif çikolata tepsisi almadan edemedim, büyük olasılıkla daha önceki aldığımı konsolda kullanıp bunu çikolata tepsisi yapacağım :) 





Bir de misafir nevresim takımı aldım, 2 tane... Bende nevresim saplantı oluşturmaya başladı, artık almak için bahaneler uyduruyorum :) O kadar güzeller ki sanırım kendim kullanacağım :)






Yarınsa provam var ve ben çok heyecanlıyım, 6 kg kilo verdikten sonra gelinliğimin içerisinde nasıl duracağımı merak ediyorum!


Bu arada düğünümüze 78 gün kalmışşşş :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder