20 Nisan 2013 Cumartesi

"Olleyyy"li bir gün :)

Bugün çok güzel bir gün oldu benim için... Sabah 9 gibi uyanıp kahvaltımı yaptım, sevgilime annemi okul kursundan alıp Pronovias'a doğru yola çıktık... Hava epey yağmurluydu ama keyfimi bozamadı :) Önce birer Türk kahvesi içip prova saatimi bekledik, sonrasında sevgilim bizi mağazaya bıraktı ve beni aldı bir heyecan...  O kadar diyet yapmama rağmen gelinliğim üzerime tam olmaz diye gerçekten çoook gerilmiştim fakaat giydiğimde sanki ölçülerime göre dikilmiş bir prenses kostümüyle karşılaştım :) Çok seviyordum, daha da çok sevdim gelinliğimi...Sizinle de paylaşmak isterim :)




Vee provadan sonra müthiş rahatlamış, artık işi şımarıklığa vuran ben :)


Bugün yalnızca bu güzellikle bitmedi, annemle prova sonrası gelinlik ayakkabısı bakmaya Tergan'a girdik ve uzun zamandır arayışta olduğum, düğünde ayaklarım yorulunca giyeceğim topuklu spor ayakkabımı da buldum :) Çok rahat ve sevimli, değil mi?



Eveet, bugünlük bu kadar, hepinize kocaman sevgiler :)

4 yorum:

  1. gelinliğine bayıldım.
    çok sade ve bir o kadar şııık.. özellikle kuyruk boyu harikaaaaa.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, sadeliği kurtaran tek şey de güzel kuyruk boyu oldu :) Gerçekten çok içime sindi gelinliğim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende sadeliği seviyorum gelinlikte gerçekten çok harika ayakkabılarda güzel fikir:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, ayakkabıları kesinlikle tavsiye ederim, çok rahatlar gerçekten :)

    YanıtlaSil