16 Nisan 2013 Salı

Romance ve gecelikler :)

Bu aralar alışveriş yoğunluğumuz artmaya başladı. Dolayısıyla mağazalarda çok güzel ürünler görüyorum ve zihnime ufak notlar düşüyorum :) Bugün sizlerle bu beğendiğim ve almayı planladığım ürünleri paylaşmak istedim. Biliyorum başlık biraz tuhaf oldu ama, içeriği yansıtma açısından başarılı :)

Dün Karaca mağazasındayken Romance serisini gördüm ve gerçekten çok sevimli olduklarını düşünüyorum. Kek kalıpları, fırın kapları, salata kaseleri hepsi çok güzel ve çok neşeli... Mutfağımda görmek isteyeceğim şeyler...






Şimdi mutfaktan yatak odasına... Bu geceliklere bayıldım... Uzun zamandır gecelik almayı planlıyordum fakat o kadar frapan modeller vardı ki beğenememiştim bir türlü... Bunlar istediğime çok yakın... Oysho'dan...





2 yorum:

  1. HERSEYE BAYILDIM :d
    BLOGUNU DÜĞÜN.COMDA BULDUM
    BENDE DÜĞÜNCOMDA YAZIYORUM :d
    BANADA BEKELRM

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını inceleyeceğim, yorumun için çok teşekkürler, sevgilerimle...

    YanıtlaSil