29 Ocak 2013 Salı

Merhaba,
Önceki gün annemle gelin ayakkabısı bakmaya gittik fakat kocaman alışveriş merkezinde doğru düzgün bir ayakkabı göremedik. Düğün sezonuna fazla bir zaman olduğunu düşünüyor sanırım firmalar... Gittiğimiz yerlerde genellikle mevsime uygun olarak sonbahar-kış tonlarına ayakkabılar vardı. Bu arada süper indirimlere rastladık onu da söylemeden geçmeyeyim :) Özellikle Nine West ve Kemal Tanca'da ayakkabılar müthiş ucuzdu... Gözüm o güzelim taba tonlarına kaymadı değil ama hedefe odaklanmak gerektiği için günlük ayakkabı alışverişini başka bir zamana sakladım. Uzunca saatler ayakkabı aradıktan sonra bulamayacağımıza ikna olmuştuk ve en sonunda annemin topuklu ayakkabılarından birini provaya götürmeye, gelin ayakkabısına daha sonra bakmaya karar verdik. Prova ayakkabım yaklaşık 11 cm, daha doğrusu 10,5 cm. Bu arada ayaklarıma da bakım yaptırmaya başlamam lazım.

Ayakkabıları halledemediğimiz için biraz canım sıkıldı ama önümüzde uzun bir zaman dilimi olduğu için çok da üzerinde durmadım. Yorgunluk kahvesi içerken kuaför olayını halletmeye karar verdik. Annemle buluşmadan önce Boyner'in bir çalışanı bana bir kuaför ve makyöz  önermişti. O kuaförün adını da çoğu kez forumlardan ya da bloglardan duyduğum için o gün görüşmeye karar vermiştim. En azından bir fikir edinirim diyerek akşam üstü oraya gittik. Görüşmemiz gayet olumlu geçti ve içime sindi. Prova için haziran ayına gün de aldım. Bu anlamda otelin önerdiği kuaförün üzerini çizmiş oldum. Zira internet üzerinden fotoğraflara baktığımda çok rüküş saç modelleri, simli pullu abartılı makyajlarla karşılaşmıştım. 

Yani kısacası kuaför işini de halletmiş olduk :) Sırada fotoğrafçı ve sağlık kontrolü var. Onları da bu aralar halletmem gerekiyor. Ne uzun bir post oldu böyle...

Son olarak, düğünümüze 157 gün kalmış :)))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder