27 Ocak 2013 Pazar

Gri Eşyalarımız :)

Az önce dosyalarımı karıştırırken gördüm ki beyaz -daha doğrusu gri- eşyalarımdan söz etmemişim. Eşyalarımın tamamı Bosch. Bu markayı annem de kullanıyor ve de çok memnun olduğunu çoğu kez dile getirmiştir. Biz de sevgilimle bu yüzden Bosch'un ürünlerini seçmeye karar verdik. Öncelikle buzdolabından başlayayım. Buzdolabı bu serinin en içime sinen parçalarından biri açıkçası, buzluğu altta olan modellerden. İç hacmi geniş, dış görünümü güzel  daha ne olsun. Buyrun bakalım:



Bulaşık makinem 4 programlı ve kullanışlı bir ürün. Solo fakat dolap altında ankastre kullanım opsiyonu da mevcut.


Gelelim fırın ve set üstü ocağıma... Söze öncelikle fırınımdan başlamak istiyorum. Daha önce kullandığımız için özellikte hamur işi ve et ürünlerinde çok başarılı olduğunu biliyorum. İçime çok sindi o açıdan... Set üstü ocağım ise klasik set üstü, pek bir açıklanası özelliği yok  :)



Çamaşır makinem ise yine Bosch'tan olmakla birlikte beyaz-gri renklerinde. Onu da gri almayı planlıyordum ama biz alırken (geçen Kasım'da almıştık) aynı makinenin beyaz ve grisi arasında epey bir fiyat farkı vardı. Ben de çamaşır makinesi banyoda ya da ardiyede olacağı için üzerinde pek durmadım.












1 yorum:

  1. Güle güle kullanın benim bloğum da da buna benzer yayınlarım var bnada beklerim http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil