31 Ocak 2013 Perşembe

Önemli Kararım

Eveet bugün sizlere beni çok mutlu eden bir kararımdan bahsetmek istiyorum. Artık sigara içmiyorum!!! Evet 2006 yılından beri günde 1 paket sigara içen biri olarak bugünden itibaren sigarayı bırakma kararı aldım. Bunun temel nedenlerinden biri artık iyi bir aile modeli olmamız gerektiğidir. Bir çocuğumuz olmasını çok istiyorum ve onun mümkün olduğunca pozitif bir ortamda yetişmesini daha da çok istiyorum. Ayrıca elbette sağlıklı olmak isteğim de ikinci sebep... Umarım isteyen herkes bırakabilir....
edit 1: 3. günün sonundayım ve her şey gayet iyi gidiyor :)
edit 2: 4. gün de bitti :)
bir edit daha: 5. günü de deviriyoruz :D

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    sitede bir iletişim bilgisi bulamadım ama düğün.com ailesi adına sizinle iletişime geçmek istiyorum. Bana gizem@dugun.com adresinden dönüş yapabilir misiniz acaba?

    Teşekkürler

    YanıtlaSil