8 Kasım 2012 Perşembe

Mobilya Takımlarımız


Bugün itibariyle düğünümüze tam 239 gün kalmış... Yapmamız gereken hazırlıkları düşündüğümde az bir zaman gibi gelirken o günün tatlı heyecanı, mutluluğunu düşündüğümde daha çoooook varmış gibi oluyor... Şu ana kadar yaptıklarımıza baktığımda Yemek Odası, Oturma Grubu ve Yatak Odası takımlarımı; beyaz eşyalarımı; gelinliğimi aldık, düğün mekanımızın sözleşmesini imzaladık. Bu yaklaşık 8 aylık zaman diliminde de diğer hazırlıklarımızı tamamlayacağız.
Bu arada mesleki anlamda yoğun günler, haftalar geçirdiğimiz için çok kısıtlı zamanlarda evlilik hazırlığı yapabiliyoruz. Ama biliyorum ki o gün geldiğinde bütün sıkıntıları, gerginlikleri unutup yepyeni muhteşem bir hayata başlıyor olacağız... 
Bugün sizlere mobilyalarımı göstermek istiyorum. Hepsini Doğtaş'tan çookkk beğenerek aldık. Öncelikle koltuk grubumla başlıyorum. Koltuk grubum Doğtaş'ta sergilenen fakat henüz kendi markasıyla üretime geçilmemiş L tipi bir koltuk ve ikili takımından oluşuyor.


Bizim evimize gelecek olan koltuk takımlarının rengi beyaz değil deve tüyü rengi. Kullanımı daha kolay olsun diye böyle bir karar verdik. 
Yemek odamıza gelince... Doğtaş'ın Mystic serisinden, beyaz-kahve çok hoş bir takımı beğendik. Aşağıda resimleri yer alıyor...




Ben kahve tonları ile dekore edilmiş evlerden çok hoşlanıyorum, nişanlım da çok göz yoran renkli mekanları sevmediği için bize çok uygun bir modelde karar kıldığımızı düşünüyorum.
Öte yandan yatak odamız da yemek odası ile aynı seriden, yani Mystic serisinden... İtiraf edeyim, en çok yatak odamızı beğeniyorum :)  Çok ferah ve sade mobilyalardan oluşuyor...



Biz mobilyamızı geçen yaz beğenmiş ve almıştık. Daha doğrusu bir sene içerisinde taksitlerinden kurtulmayı planladığımız için erken almaya karar verdik. Malum evlenme sürecinde mobilyadan beyaz eşyaya, yemek takımından halıya, düğün mekanından gelinliğe her şeye fazlasıyla para harcanıyor. O yüzden ihtiyaçlarımızı yavaş yavaş alarak daha rahat bir evlenme süreci yaşamayı planlıyoruz.
Öte yandan evimde kalabalık yapacak tek bir eşya bile istemiyorum. Mesela yemek odası takımını alırken vitrini gruba dahil etmedim. Laf arasında, hayatta işlevini anlayamayacağım şeylerden biri de bu vitrin takımlarıdır :) Yaklaşık 2000 liralık bir yükten de böylece kurtulmuş oldum. 
Bir de halılarım var ki salonda kullanıp kullanmayacağıma karar veremedim. Halıları ihtiyacımız olduğu için önceden almıştık, eğer mobilyalarımın rengine uyarsa salonda, uymazsa diğer odalarda ya da antrede kullanacağım. Halılar Merinos Venüs serisinden, geometrik desenli eşyaları sevdiğim için halı seçimim de o yönde gelişti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder