8 Kasım 2012 Perşembe

Düğün Yerimiz


Yeni bir başlık daha.. Düğündeki diğer güzelliklere güzellik katan bir öğe... Düğün yeri... 
Biz sevgilimle çok fazla yer gezmedik, açıkçası yaşadığımız yerde de güzel bir düğün için çok seçenek yok. Ben açıkçası özel bir düğün konsepti düşünmemiştim hiç, yani ille de kır düğünü olsun ya da havuz başı olsun, balo salonunda olsun gibi bir tercihim yoktu. Bu yüzden biraz da fiyatlar üzerinden karar vermek istedik. İlk gittiğimiz otelde hem kır, hem balo salonu hem de havuz başı seçenekleri olmasına rağmen fiyat-kalite çizgisi pek orantılı değildi. Bu yüzden diğer seçeneğimiz olan bir başka otele gittik. İnternet araştırmalarım ve yakınlarımın yorumları doğrultusunda ben bu ikinci oteli seçme eğilimindeydim ve gidip balo salonunu görünce ve fiyat alınca kararımız netleşti. Dekor sade ve göz yormuyor ki ben öyle renkli sandalye giydirmelerine sahip bol ve rahatsız edici ışıklı simli süslü salonlardan hoşlanan bir insan olmadığım için yerinde bir karar verdiğimizi düşünüyorum. Buyurun, bakalım siz ne düşüneceksiniz...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder