8 Kasım 2012 Perşembe

Gelinliğim, Duvağım, Tacım vd.


Eveeettt sanırım genç bir kadın için en önemli kararlardan biri gelinliğini seçmektir... O günün ne kadar özel olduğu, bir de elimizde o günü değiştirme gibi bir şansımız olmadığı düğünüldüğünde insan epey bir kararsız kalıyor. Özellikle benim gibi süsü boncuğu çok sevmeyen ve günlük hayatında sadeliğin vediği güzelliğe güvenen biri için ilk zamanlarda gelinlik seçmek zor bir süreç olarak başlamıştı. Efendim, öncelikle kafamda şöyle bir liste yaptım:
Fırfırı danteli olmayacak,
Kemeri olmayacak
Boncuk tül olmayacak
Veee bu özelliklerin yanında bir de göz alıcı, zevkli ve estetik duracak... 
Gördüğünüz gibi beklentilerim-taleplerim biraz fazlacaydı ve baktığım bütün kataloglardaki gelinliklerde yukarıda saydığım özelliklerin en az biri yer almaktaydı. Nette çok uzun zamanlar harcamıştım ve içime sinen bir gelinlik bulamamıştım. En sonunda Pronovias Jilguero model gelinlikle karşılaştım. Bu gelinlik gerçekten istediğim gibi pulsuz boncuksuz sade bir modeldi. Hemen Pronovias mağazalarından bana en yakın olanıyla iletişime geçtim ve gelinliği  görmek için bir tarih kararlaştırdık. Vee o gün geldiğinde ben kocaman bir hayal kırıklığına uğradımm... Gelinlik benim beklediğim gibi saten değil keten benzeri bir kumaştan üretilmişti ve fotoğraftakiyle hiçbir alakası yoktu. Gerçekten çok büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım... Görevli bayan da durumu fark etti ve sadelik açısından buna benzer bir model olan Georgia modelini denemek isteyip istemediğimi sordu... Bu, hayal ettiğimden de güzeldi... Kocaman (3,5 mt) kuyruğu, yumuşacık ipeksi kumaşı, göğüs detayı ve drapeleri ile hayalimin ötesindeki bir gelinlikle karşı karşıyaydım... Hem sade, hem çarpıcı... Başka hiçbir gelinliğe bakmaya ihtiyaç duymadan o gelinlikte karar kıldım.... Ayrıca biyeli duvağım ve incili tacımla mükemmel bir kombin yaptık ve çookk mutlu bir gelin adayı olarak evime döndümmm...




Size biraz da gelin tacım ve duvağımdan bahsedeyim... Her ikisini de gelinliği aldığım gün seçtim. Tacım Pronovias'ın T2-2511 nolu modeli. Üzerindeki küçük inciler ile gelinliğimin arkasında boydan boya olan inciler birbirleriyle bütünlük sergiliyor.






Vee duvağım...




Eveett düğün kostümlerimin büyük bölümünü paylaştım :) Geriye ayakkabım, el çiçeğim ve takılarım kaldı ama onları henüz almadım, karar verme aşamasındayım... İleride onları da sizinle paylaşacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder