26 Şubat 2013 Salı

Termal gezimiz...

Merhaba, sizlere Antakya gezimizden bahsetmek istiyorum. Gezi boyunca misafir olduğmuz Ottoman Palace beklediğimden çok çok daha güzel bir oteldi. Osmanlı stili mobilyalar, Osmanlı kıyafetleri içindeki çalışanlarıyla benim gibi klasik ve avangard  mobilya meraklısı olmayan birini dahi büyüleyebildi, çok otantik bir dizaynı vardı.  Öte yandan termal havuzu, saunaları, Türk hamamı ise hem temiz hem de estetik bir görüntü sunmaktaydı. Günlerimizin büyük çoğunluğunu termal tesiste geçirdiğimizi söyleyebilirim. Ayrıca açık büfe yemekleri ve Havuzbaşı Restoran'da Antakya mutfağından lezzetler de mükemmeldi. Kısacası ben bu oteli çok sevdim ve yılda en az bir kez gerek sağlık gerekse eğlence için tercih edeceğim. Sizlerle seçtiğim fotoğrafları paylaşmak isterim.








Antakya mutfağı hakikaten lezzetliymiş...








Anktakya'nın kaleden görünüşü...


Ve elbette Arkeoloji Müzesi...







Müzede ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder