26 Şubat 2013 Salı

Bir Oscar yazısı da benden...

Bu seneki Oscar töreninde çok şık diyebileceğim birkaç ünlü vardı. Töreni canlı olarak izleyemesem de haberler ve bloglar yardımıyla epey bir bilgi edindim doğrusu. Benim Oscar yazımın kimin şık kimin rüküş olduğuyla pek ilgisi yok. Bununla ilgili eğlenceli birkaç yazıyı buradan ve buradan okuyabilirsiniz. Yalnızca ilgimi çeken birkaç noktadan söz etmek istiyorum. Bu sene beğendiğim birkaç kıyafet benim seçtiğim gelinlikle çok benzeşiyor. Bir kısmının yakası, bir kısmının kuyruğu derken yan yana koyulduğunda elbiselerin en sevdiğim bölümlerini alsak ortaya gelinliğim çıkıyor sanki :) Önce gelinliğimi bir hatırlayalım.


Şimdi detaylara gelelim. Öncelikle en beğendiğim ikinci kostümün sahibi olan Charlize Theron'un elbisesinin yaka kısmı...


Veee benim biricik gelinliğimin yaka kısmı...


Şimdi Jennifer Lawrence'nin (en beğendiğim kostüm olur kendileri) kostümünün etek kısmına bakalım...


Ayrıca Amy Adams'ın kostümünün etek kısmı...


Bu da benim gelinliğimin etek kısmı...


Kuyruklu etek modasını da bu şekilde yakalamışım :)

Bir de duruş olarak Jennifer Aniston'un kostümüne benzettim gelinliğimi, ama renk konusunda yorum yapmayacağım :)


Güzel bir kolaj oldu, ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder