26 Ocak 2013 Cumartesi

Düğün Müziklerimiz II

Düğün müzik seçimlerimiz netleşmeye başladı. Öncelikle müzikleri;

giriş müziği
dans müziği 1-2-3
nikah müziği
pasta müziği olarak gruplandırdım. Yani toplamda 6 farklı parça seçmem gerekiyordu. Bu süreçte canım kardeşim de bana çok yardımcı oldu.

Seçtiğim müziklere gelince...

Giriş müziğim değişmedi, hala Nil'in "Resmen Aşığım" yani... Özellikle ilk dakikalardaki canlılığı beni çok neşelendiriyor...





Dans müziklerimizin ilk sırasında yine Candan Erçetin var... Hayranım sana... Bu parçayı benim bitanecik sevgilim seçti :)









İkinci düğün parçamız ise bir klasik olan "Because You Loved Me"... Gerek Celine Dion'un ses tonu, gerekse müziğin muhteşemliği beni etkiliyor doğrusu...






Üçüncü dans parçamıza ise henüz karar vermedim...




Nikahımız da düğünün içerisinde gerçekleşeceği için güzel bir fon müziğine ihtiyaç duyabileceğimizi düşünsüm. Bu çerçevede Lou Reed-Perfect Day şarkısını seçtim.




Eveet son olarak pasta müziğimizz...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder