26 Ocak 2013 Cumartesi

Bu perdeler çok güzelll!

Merhaba,
Bu aralar bir de perde bakmaya başladım. Daha önce dediğim gibi şubat ayı ortasında derslerim başlayacağı için çok yoğun olacağım. Bu yüzden zaman buldukça düğün ve evle ilgili işleri halletmeye çalışıyorum. Perdelerin seçimi de bu aralar kafamı kurcalıyordu, en azından fikir edinmek için şöyle bir araştırma yaptım. Terminolojiye çok hakim değilim ama salonumda ve yatak odamda rustik perde istiyorum. Mobilyalarım kahve-beyaz olduğu için bu sakin renkleri turkuaz, su yeşili tonlarında bir perde ile tamamlamaya karar verdim. Elbette perde eve karar verdikten sonra alınır ama en azından bir fikir olsun diye sizinle paylaşmak istiyorum.


***


***


***


***


Alttaki Japon perde de tarz olarak çok güzel...


***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder