12 Haziran 2013 Çarşamba

Yatak odamız ve banyolar

Henüz tam anlamıyla düzene sokamadığımız için düzenli olan odalarımızdan birkaç kare paylaşmak istedim... Dün mobilyalarımız geldi, kurulumu tamamlandı... Yatak odamız düzenlendi fakat salonda birkaç eksik var... Önce yatak odamızla başlamak istiyorum... Üzerindeki örtü günlük kullanım için alındı fakat örtü ile nasıl duracağını merak ettiğim için duramadım, denedim :) 





Yatak Odası: Doğtaş Mystic
Yatak Örtüsü: English Home

Ebeveyn banyomuzu da mümkün olduğunca fotoğraflamaya çalıştım, malum geniş açılı bir makinem yok :D




Pembe banyo aksesuarlarını Koçtaş'tan aldım. Beyazlar ise Bernardo diye hatırlıyorum... Pembe paspasımı da dün tesadüfen Migros'ta buldum :)

Banyolardan devam edelim, bu da diğer banyom...Henüz her ikisi için de süsleyici aksesuar almadığımı da belirteyim...





İşte bu kadar... Umarım size güzel fikirler vermişimdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder