4 Haziran 2013 Salı

Bugün ellerim dolu geldim :) Düğün hazırlıkları hızla sürmekte, projelerimi de bu aralar teslim ettim. Tam rahatladım derken düğünden ve projelerden daha da önemli süreçler yaşadık, halk olarak... Bu yüzden hiç mi hiç fırsat bulamadım blogumla ilgilenmek için. Birkaç saatim boştu, kolilerle ilgilenecektim-yeni eve taşınmaya az kaldı-, aklıma uzun zamandır yazmadığım geldi, aldım makinemi fotoğraflar çektim...

Eldivenim ve gelin buketim...






Yüzüklerimiz...





Gelin tacım ve kendi kendime provalarım :)

Bu arada saçım balerin topuz olacak, burada kıvırcıklarımın göründüğüne bakmayın :)




Kısa duvağım ve diğer aksesuarlarım...



Fotolarda üzerimde straplez bir bluz var, gelinliğimi henüz teslim almadım, son bir provam kaldı...







Eveet, umarım sizlere güzel güzel fikirler verebilmişimdir... 

Bu arada düğünümüze 32 gün kalmışşş :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder