13 Nisan 2013 Cumartesi

Ufak sıkıntılar...

Bazen küçücük aksaklıklar üst üste gelip kocaman bir problem yumağına dönüşebiliyor... Benim de bu aralar öyle oldu... Özellikle ev için aldığım eşyaların bir bölümü sorunlu çıkınca bunu çok sorun ettim. Hatırlarsanuz ilk başta yemek takımımda ufak defoları çıkmıştı ve değiştirmiştim, çatal-bıçak setini iyice incelediğimde bir kısmının çok ufak çizikleri olduğunu fark ettim, son olarak da çelik tencere setim içime sinmedi, plastik parçaları dökülebilir mi diye düşündüm ve onu da değiştirdim. Bu arada acaba ben mi çok detaycı bir insan olmaya başladım?

Yeni aldığım çelik tencere setim... Karaca Sahra serisi... Mağazada tek tek kontrol edip eve getirdik...


Bir de Hisar sahan seti aldık...


Seramik tencere ve tavalarımı ise değiştirmedim... Umarım bundan sonraki alışverişlerimizde bu kadar sorun çıkmaz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder