7 Nisan 2013 Pazar

Olan biten...


Bu aralar bloguma çok fazla zaman ayıramıyorum, aşırı yoğun bir dönemden geçiyorum çünkü... Projeler, okumalar, dersler ve elbette upuzunn yolculuklar beni çok yoruyor.

Bütün bu kalabalığın arasına bir de hızla yaklaşan düğünümün hazırlıklarını yerleştirmeye çalışınca yazmaya pek zamanım olmuyor. Son birkaç haftada epey bir ilerleme kaydettik. Aslında nereden başlasam bilemiyorum . 


Öncelikle düğün.com'da yayınlanan yazımdan bahsetmek istiyorum. Yazım kına gecesi kıyafetleri ve aksesuarlarıyla ilgili. Dilerseniz buradan ulaşabilirsiniz. Düğün.com gibi başarılı bir sitede blogger olmak büyük bir keyif...

İkinci güzel haber ise alyanslarımızı sonunda seçmiş olmamız. Bu ayın sonunda isteme töreni olacağı için artık alyans setimize karar vermemiz gerekiyordu. Daha önceki postlarımdan birince Altınbaş alyansları beğendiğimi dile getirmiştim, seçimimiz de bu yönde oldu. ERA'nın E0132 kodlu alyans seti...



İsteme töreni için beğendiğim fuşya gömlek Park Bravo'da ne yazık ki görseldeki kadar kaliteli görünmedi gözüme... Çok çabuk kırışabilen ince bir satenden üretilmişti. O seçeneği elemek zorunda kaldım. Kısacası hala kıyafet arayışındayım...

Bu aralar evimiz için de birkaç kez alışverişe çıktık. English Home'dan yine bir nevresim takımı aldım, yeterince nevresimim olmasına rağmen, o kadar güzeldi ki dayanamadım desem yeri... 

Ayrıca kettle gibi birkaç tane küçük ev eşyasını da aradan çıkardık...

Önümüzdeki iki-üç hafta içerisinde halletmemiz gereken işlere gelince... Öncelikle davetiyeleri seçmemiz gerekecek, isteme töreni için çiçek ve çikolata alternatifleri değerlendirilecek, uygun kıyafet bulunacak... En acilleri bunlar gibi duruyor...

Diğer yapılması gerekenler ise şöyle:
Nisan ayı: Yukarıda yer alanlarla birlikte gelinlik provası (provam ay sonuna ertelendi), 2 kilo daha verme (ki süper gidiyorum), balayı turu seçimi.
Mayıs ayı: Ev bakma-kiralama, fotoğrafçı ile son görüşme.
Haziran ayı: Eşyaları yerleştirme, kuaför provası.

Aklıma geldikçe güncellerim...
Bu arada özlemişim post yazmayı :)
Sevgiler...

Bu arada düğünümüze 89 gün kalmışşş :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder