28 Nisan 2013 Pazar

Beklemek bizim yaşamımız :)

Yine küçük bir aksilikle karşılaştık... Altınbaş'tan seçtiğimiz yüzüklerimizde, daha doğrusu nişanlımın yüzüğünde sorun çıktı. Dış görünüş olarak gayet güzeldi fakat içini incelediğimizde benim adımın (ki adım da öyle karmaşık, uzun değildir) son harfinin sözcükten uzak, bir tik boşlukla yazıldığını gördük ve yeniden yaptırmak üzere firmaya teslim ettik, elbette bu da kız isteme törenimizin ertelenmesine sebep oldu... İlk başlarda ufak çaplı bir kriz geçirmedim değil, ama şimdi sakinim :) Kız isteme törenimizi de (önümüzdeki hafta sonu sınav görevlerimiz olduğu için) 11 mayısa aldık... Yüzük gelir gelmez fotoğraflarını paylaşacağım...

Onun haricinde gelinlik eldivenimi alacağım yeri kesinleştirdim. Sıhhiye'de gelinlikçiler çarşısının içerisinde küçük, şirin bir aksesuar butiği açılmış, fiyatları da gayet uygun... İstediğim eldivenin siparişini verdim, bu hafta içerisinde ya da önümüzdeki hafta onu da almış olacağım...

Bu aralar benden bu kadar, eminim birkaç haftaya güzel güzel haberlerle karşınızda olacağım, sevgiler :)

Bu arada düğünümüze 68 gün kalmışşş :)


4 yorum:

  1. böyle şeyleri hiç dert etmemek lazım aslında;)) sakın moralinizi bozmayın. 63 gün sonra büyyyüüüük bir oh çekeceksiniz ;) hep bunu düşünün ve kalan günleri harika geçirmeye baaakın..
    bu arada şimdiden tebrik ederim.

    recine-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Sidal Hanım, biraz stresli ama çokça keyifli bir süreç bu... Ama güzel stresler bunlar da , değil mi :) Desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim, aynen 63 gün sonrasını bekliyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Herşeyi dilediğiniz gibi olmasını temenni ederim benim de düğünüm Ekim ayında çok telaşlı ama tatlı bir süreç haxırlıklarımı bende paylaşıyorum bloğuma beklerim http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu inceleyeceğim, güzel dilekleriniz için çok teşekkürler, aynı dileklerle :)

    YanıtlaSil