22 Ocak 2013 Salı

Yeni porselen yemek takımım

Merhaba, 
Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Bu arada dört ayrı dersin sorumlulukları kapsamındaki çalışmalarımı bitirdim ve hepsini iyi notlarla geçtim. Aferin bana :) Şaka bir yana çok yoğun bir dönemdi ve iki haftalığına da olsa tatil yapma fırsatı bulabildim. Şu aralar da o nadide günleri yaşıyorum :) 
Zaman bulmuşken evlilik hazırlıklarına devam edeyim dedim ve geçen pazar sevgilimle birlikte mobilyaların taksitini ödeme, yemek takımını tekrar değiştirme gibi yoğunluk dolayısıyla çoktandır ertelediğimiz işleri yaptık. Yemek takımımda bir sorun çıktı. Tabak ve bardakların bir kısmının altında, bitim yerinde teknik hatalara rastladık. Bunu bir buçuk ay önce fark etmiş ve satın aldığımız mağazadaki görevliyi aramıştım. Bu aralar da fırsat bulunca değiştirelim dedim. Ayrıca markası da çok içime sinmemişti, bu açıdan aynı modelin yenisini almak yerine Kütahya Porselen'in ALİZA-25102 modelini seçtik. Aşağıda görselini bulabilirsiniz.




Yemek odası takımım da kahve-beyaz tonlarında olduğun için güzel uyum sağlayacağını düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder