26 Ocak 2013 Cumartesi

Gelin Buketim

Sonunda tam aradığım gibi bir gelin buketi buldum. Bütün gün evdeydim, birkaç ufak işimi hallettikten sonra biraz düğün hazırlıklarına zaman ayırayım dedim ve Türk kahvemi yapıp bilgisayar başına geçtim. Sanırım düğünün kendisi kadar bu tatlı hazırlanma süreci de keyif veriyor bana... Dijital bir oyunun hayata geçirilmesi gibi, gelinliğim, takılarım, ayakkabım derken sanki başlı başına yepyeni bir karakter yaratıyorum :)
Gelin çiçeğimin renkli olmasını istediğimi sizlere önceden söylemiştim. İlk başlarda turkuaz-mavi tonlarda bir çiçek isterken zaman  geçtikçe ve ben düğün fotoğraflarına baktıkça pembe tonlarının güzel durduğuna karar verdim. Yalnızca pembenin hangi tonunu seçeceğime karar vermek kalmıştı yani... Bugün de gelinbuketçisi.com adresinde tam istediğim gibi bir çiçek buketi buldum. Çiçeğim aşağıda da göreceğiniz üzere açık pembe ve krem tonlarından oluşuyor. En güzel taraflarından biri de gelin tacım, takılarımla birlikte inci konseptiyle olan bütünlüğü... Gelinliğimin düğmeleri de inciye benziyor tabi... Bu yüzden gelin çiçeğimin üzerindeki inciler hoşuma gitti. Ama kurdele ile birlikte sarkan uzun inciyi kullanır mıyım bilmiyorum. Neyse, lafı fazla uzatmayayım. Buyrun size gelin buketim...


Siparişini bugün verdim, teslim edildiğinde fotoğrafları güncellerim. Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder