25 Kasım 2012 Pazar

Yeni Evimiz İçin Son Alınanlar

Merhaba,
Yazmayalı uzun zaman oldu... Bu aralar çok yoğunum. Bir taraftan derslerimi halletmeye çalışıyorum, bir taraftan diğer akademik sorumluluklar zamanımı alıyor. O yüzden daha şimdi yazmaya fırsat bulabildim. Geçen hafta birkaç saatlik boşluğumda annemle çarşıya çıkmıştık. Kahvelerimizi içerken bana yaşadığım şehirde büyük bir şubesi olan bir çeyiz dükkanını gezmeyi önerdi. Ben de zaman ve fırsat bulmuşken kaçırmayayım dedim. Annemle alışveriş yapmak çok keyiflidir, zevklerimiz de birbirine çok yakındır. E bu durumda başka bir arkadaşa da gerek kalmıyor çeyiz alışverişi için. Zaten yeni evimiz için yapılan alışverişler ya annemle ya da nişanlımla oluyor her zaman :)

İlk olarak yemek takımımdan başlamak istiyorum. Uzun zamandır internet aracılığıyla birçok markanın yemek takımlarına göz gezdiriyordum fakat içime sinen bir şey göremiyordum. Geleneksel çiçekli böcekli, ya da şu aralar pek yaygın olan altın yaldızlı, şeritli yemek takımları pek ilgimi çekmiyordu. Gittiğimiz yerde de bana gösterilen modellerin büyük çoğunluğu yukarıda sözünü ettiğim cinstendi fakat şu an almış bulunduğum modeli görünce şöyle bir sevindim :) Biraz inceleyince içime sindi ve onu almaya karar verdim. Porselen yemek takımının olumsuz tarafı çok bilinmiş bir marka olmamasıydı fakat bilinen ve zevksiz bir model almaktansa hoşuma giden modeli almayı seçtim. İşte seçtiğim model:



Ben zarif, sade ve şık nesneleri seviyorum. Bu yüzden seçtiğim yemek takımı benim için çok ideal... 

Öte yandan aynı gün bir de günlük kullanım için nevresim takımı aldık.

 Bu takımın yanında ben Karaca'dan çok modern bir takım beğenmiştim ama maalesef defolu çıktı. Ama aklımda, en kısa zamanda başka bir yerden onu da alacağım :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder