26 Kasım 2012 Pazartesi

Hola :)

Bugün evlilik sürecimle doğrudan ilgili olmayan fakat benim için çok yeni ve eğlenceli olan bir kararımdan bahsetmek istiyorum: İspanyolca öğrenmeye başladım. Bu, her hafta uzunca bir süre yaptığım şehirlerarası yolculuğumu nasıl verimli bir hale getireceğimi düşünürken aniden ortaya çıkan bir karar oldu :) Elbette günde saatlerce çalışacak kadar zamanım yok ama boş zamanlarımda uğraşabileceğim güzel bir zaman dilimi yarattım kendime... İspanyolca zor bir dil. Özellikle eylem çekimleri ve erillik-dişillik işin içine girince biraz karmaşıklaşıyor ama aynı zamanda keyifle öğrenilebilecek, neşeli bir dil... Dün gece başladığım bu uğraşımı bugün de devam ettirdim. Şu ana kadar basit düzeydeki gramer konularından birkaçını öğrendim ve dağarcığıma yaklaşık 20 sözcük ekledim. Dilerim istediğim yönde kendimi geliştiririm. Adiós, hasta luego :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder